www.iiiWe.com » قابل توجه خانوم ها

 صفحه شخصی سید مهدی موسوی   
 
نام و نام خانوادگی: سید مهدی موسوی
استان: فارس - شهرستان: لامرد
رشته: کارشناسی عمران
شغل:  کارمند فرودگاه
شماره نظام مهندسی:  17-3-1-7014
تاریخ عضویت:  1389/01/26
 روزنوشت ها    
 

 قابل توجه خانوم ها بخش عمومی

22

قابل توجه خانوم ها: اولین آسیب خانواده شکسته شدن اقتدار مرد است
همانطور که می دانید زن مرد علاوه بر تفاوت های روانی ، دارای تفاوت های جسمانی مختلفی نیز هستند. به عنوان مثال مرد دارای خونی غلیظ تر ، پوستی ضخیم تر و عضلاتی قوی تر است و همین تفاوت در ساختار ، نشانگر تفاوت رفتاری و روانی مرد نیز هست.

مردها به مقتضای جسم قوی و مقتدر خود ، در باطن و درون نیز اقتدار را دوست دارند و هرگز حاضر نیستند که اقتدارشان زیر سوال رود. لذا یک زن باید خیلی مواظب باشد که اقتدار مردش را نشکند . به عبارت دیگر اگر رابطه ی زن و مرد در زندگی زناشویی به طوری باشد که اقتدار مرد شکسته شود ، این زندگی بادوام نخواهد بود و به مشکلات زیادی بر می خورد.
پس اگر یک زن خواهان یک زندگی شیرین و همسری با وفا و خوش اخلاق و با محبت است ، باید مدام اقتدار مرد را تایید کند و از شکستن آن جلوگیری کند.
باز تأکید می کنم که اصلی ترین دلیل رفتارهای نابهنجار مرد در خانه اعم از پرخاشگری ، بد اخلاقی ، بی محبتی و ... به خاطر شکسته شدن اقتدار اوست.
اقتدار مرد چگونه می شکند:
اقتدار مرد ممکن است که توسط رفتارهای پدر و مادرش ، همسرش و یا هر یک از نزدیکان او شکسته شود. لذا نقش همسر در حفظ و بازگرداندن اقتدار شکسته مرد یک نقش کلیدی و بسیار مهم است. مثلاْ اگر مردی در کانون خانواده خود قبل از ازدواج اقتدارش شکسته شده و الان بعد از ازدواج بد دهنی و ... می کند ، همسر او می تواند با رفتارهایی که در ادامه عرض خواهم کرد اقتدار او را دوباره بازگردانده و از همسر بی مهر و محبت و پرخاشگرش ، یک مرد با محبت و خوب بسازد
اما ابتدا باید بدانیم که چه رفتارهایی اقتدار مرد را می شکند. من به چند مورد اشاره می کنم:
سرزنش و مؤاخذه در صورت بروز اشتباه
خانم های محترم!
ما معصوم نیستیم و هر آن ممکن است اشتباهاتی از ما سر بزند. اگر می خواهید که همسرتان شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد ، به شما محبت کند و خوش رفتار باشد ، اگر اشتباهی از او سر زد ، هرگز او را سرزنش نکنید.
به مثال های زیر دقت کنید:
مثال رفتار اقتدار شکن:
مردی به بازار رفته و میوه می خرد ، به محض ورود به منزل ، زن میوه ها را می بیند و وقتی متوجه می شود میوه ها کمی پلاسیده است شروع می کند به سرزنش کردن مرد و می گوید: این چه میوه ای است که خریده ای . یه خرید ساده هم بلد نیستی. به تو هم میگن مرد؟ از فلانی یاد بگیر... با این رفتار مرد به شدت بهم می ریزد و مطمئن باشید به نحوی زندگی را به کامتان زهر خواهد کرد. چنین مردی به شدت پرخاشگر شده و از حالت اعتدال خارج می شود.
مثال رفتار اقتدار دهنده:
مردی به بازار رفته و میوه می خرد ، به محض ورود به منزل زن میوه ها را می بیند و وقتی متوجه می شود میوه ها کی پلاسیده است می گوید: ببین گرمی هوا چه بلایی سر میوه ها آورده. بنده خدا میوه فروش ها چقدر ضرر می کنن. خیلی خوب کردی میوه هاش رو خریدی آقا . حداقل کمتر ضرر می کنه. کاش همه مث شوهر من بودن و یه کم مراعات میوه فروش رو می کردن و میوه هایی که یه کم پلاسیده شده ولی قابل خوردن هستش رو می خریدن.
این رفتار زن موجب می شود که مرد همسرش را بیش از اندازه دوست بدارد و فوق العاده به او محبت کند. البته لحن گفتن نباید به طوری باشد که مرد احساس کند قصد طعنه زدن به او را دارید
این مثال تنها موردی از موارد اقتدار شکن بود. خودتان بنشینید و موارد دیگری که با سرزنش کردن اقتدار مرد شکسته می شود را بیابید و آن را اصلاح کنید
خلاصه اینکه زن برای اینکه زندگی شیرینی را برای خود و خانواده اش ایجاد کند ، به جای سرزنش مرد به خاطر اشتباهاتش باید به دنبال توجیه رفتار او باشد . این کار را انجام دهید و آثار زیبای آن را در زندگی خود مشاهده کنید
بیان عیب ها و نقص ها
خانم های بزرگوار!
هر مردی عیب ها و نقص هایی دارد. چرا عیب ها و نقص های همسرتان را به رخش می کشید؟ اگر می دانستید بیان عیب ها و نقص های مرد چه بطور مستقیم و چه غیر مستقیم چه ضربه ی سهمگینی به مرد وارد می کند و چقدر مرد را سرخورده می کند هرگز این کار را نمی کردید.
زن موفق زنی است که هرگز عیب های همسرش را نبیند و در عوض خوبی های همسرش را یافته و مدام آن را بیان کند و مردش را تحسین کند. اگر زنی عیب همسرش را به رخش کشید و بیان کرد ، این مرد ، مردی پرخاشگر ، بد اخلاق ، بی محبت و بد رفتار می شود.
ببینید! مرد دوست دارد برای همسرش بهترین باشد. وقتی شما به عنوان شریک زندگی اش عیب او را بیان می کنید ، او اولین احساسی که می کند این است که شما او را بهترین نمی دانید و این بسیار خطرناک است. پس اگر خواهان یک همسر مهربان و خوب هستید ، به جای دیدن بدیهایش ، خوبی های او را ببینید و مدام به زبان بیاورید . و هرگز بدی ها و عیب هایش را به زبان نیاورید و طوری رفتار کنید که انگار بدی او را نمی بینید.
گاهی اوقات ممکن است زن عیب همسرش را به زبان نیاورد اما خانواده ی زن یا حتی خانواده ی خود مرد عیب های مرد را به زبان بیاورند و مدام جلوی زن به شوهرش طعنه بزنند. در اینجا زن باید با زیرکی تمام سعی کند مردش را دلداری دهد و بگوید: هر کی هر چی می خواد بگه ، مهم اینه که تو برای من بهترینی و من بهت افتخار می کنم. حرف مردم برا من مهم نیست. من تو رو با تمام وجود قبول دارم و حرفهایی که مثلاْ خانواده پدرت میگن رو اصلا قبول ندارم. نمی دانید چنین رفتاری توسط زن چگونه آتش گداخته درون مرد را خاموش می کند.
اما اگر زن در چنین مواردی به همسرش بگوید: همه بهت سرکوفت می زنن. چرا خودت رو اصلاح نمی کنی. چقدر مادرت برادرات رو بکوبه تو سرت و ... مطمئن باشد که همسرش بدتر می شود و بهتر نخواهد شد.
خانوم های محترم! اگر زندگی زیبا و شیرین می خواهید هرگز عیب همسرتان را به زبان نیاورید و نبینید و اگر عده ای عیب همسرتان را به سرش کوبیدند سکوت نکنید و به سراغ همسرتان بروید و با جملاتی نظیر : اگر همه ی عالم هم با تو لج باشن من باهاتم ، تو برا من بهترینی ، من حرفای اونا رو قبول ندارم و ...همسرتون رو آروم کنید

سه شنبه 26 مهر 1390 ساعت 11:15  
 نظرات    
 
نازنین بهشتی 14:16 سه شنبه 26 مهر 1390
10
 نازنین بهشتی
یک متن ایدئولوژیک بدون کمترین پایه و اساس علمی
جواد دلیری راد 16:09 سه شنبه 26 مهر 1390
13
 جواد دلیری راد
آفرین
حمید رضا شجاعی 22:54 سه شنبه 26 مهر 1390
7
 حمید رضا شجاعی
بدون پایه و اساس علمی، چون شما خوشتون نمی آد؟
ایدئولوژیک بودن بده یا خوب؟
محمدرضا علوی کیا 23:00 سه شنبه 26 مهر 1390
6
 محمدرضا علوی کیا
مرحبا
شهاب مظلوم 23:37 سه شنبه 26 مهر 1390
6
 شهاب مظلوم
با سپاس از شما . . . نمیدونم همه متنهای روانشناسی اینقدر طولانیند؟ . . .و البته بی تاثیر . . .
سید مهدی موسوی 07:14 چهارشنبه 27 مهر 1390
9
 سید مهدی موسوی
خیلی معذرت میخام سرکار خانم بهشتی این حرف بنده نیست صحبت های یک دکتر روانشناس هست اگر منطقی نیستید و مطابق میلتان نیست از نا آگاهی شما به علم روانشناسی سرچشمه میگیرد
لااقل تحقیقی انجام می دادید بعداً نسبت به اساس علمی آن ایراد می گرفتید
احساسات زنانه ی خود رو روی مسائل علمی اثبات شده اینقدر جولان ندهید لطفاً
داریوش مرادی 08:25 چهارشنبه 27 مهر 1390
6
 داریوش مرادی
جناب آقای مهندس موسوی
با سلام, بنده بابت نظر خالی از ادب, دور از نزاکت, همیشه خارج از منطق, علاقه مند به انگشت نما شدن منفی و ... نازنین بهشتی از شما معذرت می خواهم.
ندا معتمدی 08:44 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
 ندا معتمدی
قابل توجّه آقایان : کمی از غرور بی جایتان دست بردارید!
مرتضی جباری 08:52 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
 مرتضی جباری
در مورد اساس علمی یک روانشناس باید نظر بدهد.
نازنین دانشمند 08:58 چهارشنبه 27 مهر 1390
6
 نازنین  دانشمند
با سرکار خانم نازنین بهشتی موافقم 1500%
پویا میر 09:14 چهارشنبه 27 مهر 1390
8
 پویا میر
بسیار عالی بود
مریم احمدپور 11:28 چهارشنبه 27 مهر 1390
9
 مریم احمدپور
این مواردی که تو مثلا روان شناسی بود هر کسی رو ناراحت می کنه مختص طبیعت مردانه نیست
نه کسی از طعنه شنیدن خوشش می اد نه کسی از تعریف شنیدن بدش می اد!
نازنین بهشتی 12:34 چهارشنبه 27 مهر 1390
8
 نازنین بهشتی
آقای مهندس شجاعی
ایدئولوژیک بودن به معنی اینه که مریدها و پیروان اون ایده و عقیده، فارغ از بخردانه و عقلانی و درست بودن یا نبودن اون عقیده، خودشونو ملزم به دفاع متعصبانه و جانبدارانه از اون میدونن
و به دلیل همین تقابلش با عقل و خرد، ایدئولوژیک بودن هیچوقت خوب نیست.

استاد مرادی
شما که حتی نتونستی خودتو راضی کنی قبل از اسم من لفظ متدوال "خانم" رو ذکر کنی، دم از ادب و نزاکت نزن
اعضا خودشون میبینن کی باادبه و کی خالی از ادب
در ضمن اگه منطق و غنای علمیشو داری، ایرادهای نگاه و رویکردمو با استدلال و استناد بگو
چرا خودم رو قضاوت میکنی!؟
چی باعث شده فکر کنی صلاحیت قضاوت و حرف زدن درباره من رو داری؟
سید مهدی موسوی 13:24 چهارشنبه 27 مهر 1390
6
 سید مهدی موسوی
خانمهای محترمه
شما این مسئله رو از هر روانشناس خانواده که میخاین بپرسین بعد از انجام تحقیقاتتون پذیرای نظرات غیر متعصبانه ی شما هستیم لطفاً تحقیق کنید بعد نظر بدین ممنونم
اگر خانمهای متأهل باشن میتونن این موارد یاد شده رو از شوهران گرامیشان بپرسن ببینن شوهرانشان می پسندند یا خیر؟
در روز نوشت سرکار خانم بهشتی راجع به خوشحال کردن خانمها اون موارد هم نشأت گرفته از علم روانشناسی و اثبات شده و ما آقایون قبول داریم ولی معلوم میشه خانوما منطق را کنار گذاشته و احساسات زنانه بر آنان غلبه نموده است
البته هم روزنوشت سرکار خانم بهشتی و هم روزنوشت حاضر برگرفته از سنت پیامبر اکرم (ص) و شرع دین مبین اسلام می باشد که در قالب علمی به نام علم روانشناسی جهت پذیرفتن عقلی و منطقی این مسایل ظهور پیدا کرده وگرنه شرع مقدس اسلام در مسایل شرعی این نکته های ظریف زندگی را گنجانده است اگر اندکی در این مسایل تفکر کنیم
بهر حال خواهشمندیم خانمها مستدل و مستند مسایل رو رد یا قبول بفرمایند
متشکرم
سید مهدی موسوی 13:42 چهارشنبه 27 مهر 1390
7
 سید مهدی موسوی
اینم نظر دکتر حبشی استاد دانشگاه و روانشناس که در روزنوشت سرکار خانم بهشتی نیز به عنوان کامنت گذاشته بودم اگر شماره تلفن دکتر حبشی رو میخاستین میتونم شماره و ایمیلشون رو بهتون بدم
بنیان‌های روانی زن و مرد
دکتر حبشی، کارشناس و مشاور امور خانواده در سخنانی در تاریخ چهارم اسفند هشتاد و نه در تالار ابن سینا و در جمع دانشجویان علوم پزشکی مشهد مطالبی مفید پیرامون ازدواج و شخصیت زن و مرد بیان کرد. وی گفت: زوجیت مفهومی فراتر از قول و قرار لفظی است و با فردیت تفاوت دارد. متأسفانه از آنجا که ما پیوسته در زندگی با فردیت پیش می رویم (مثلاً خواست من، فرمان من، مال من و ...) با زوجیت که مفهوم کانونی و اصلی ازدواج است، فاصله داریم.

«ازدواج» تعبیری مهم است و با «زن گرفتن» تفاوت دارد و در زن گرفتن گویا مرد می خواهد زن را در اختیار داشته باشد و به همین دلیل باید سنش کمتر، قدش کوتاهتر و تحصیلاتش پایین تر از شوهرش باشد.



با توجه به اینکه عمده افراد در زندگی تمرین زوجیت نداشته اند و پس از ازدواج بیشتر امور منوط به زوجیت و حس آن است، پس نمی توانند زوجیت و ازدواج صحیح و خوبی داشته باشند.

برای رسیدن به زوجیت صحیح باید بنیان های روانی طرف مقابل شناخته شده باشد، نه اینکه بر مدار و محور خواست و درک خود، طرف مقابل را تحلیل و ارزیابی کند.

همان گونه که بدن بدون اسکلت و چهارچوب اصلی نمی تواند فعالیت کند، شخصیت و روان مرد و زن نیز بنیاد و اسکلتی دارد.

«اقتدار» مفهوم اصلی در شناخت روان و شخصیت مرد است و همان گونه که در جسم مرد، ضخامت و حجم و استحکام بیشتر از جسم زن است، در روان مرد نیز جرأت و جسارت و سرعت و قدرت حضور پررنگ تری نسبت به روان زن دارد.

البته «اقتدار» با «سلطه» تفاوت های فراوانی دارد و فرمان دادن و پرخاشگری و تهدید، اقتدار مرد را تخریب می کند و اقتدار حقیقی مرد با اشاره،‌ پرسش، پیشنهاد و تدبیر او حاصل می شود.

در برابر، زنان بیشتر اهل کناره گیری، پرهیز و دارای روحی لطیف، حساس و آرامند و نیاز به مردانی قوی، توانا و تأثیرگذار دارند.

متأسفانه امروزه جای جسارت و جرأت در زن و مرد تغییر کرده و می دانیک که جسارت معمولاً زن را تباه می کند و او را از جایگاه اصلی اش که مادری و سرپرستی خانواده است، به عرصه های خشن و ناسازگار با روان او می کشد.

زن ها اکثراً کند و صبورند و اگر سرعت به آنان تحمیل شود، آرامش و تمرکزشان تخریب می شود. اقتدار دو ترجمه و تعریف دارد که مردها معمولاً از ترجمه غلط آن و برای اعمال سلطه و زور استفاده می کنند و معنای مثبت آن را که مدیریت هوشمندانه و غیرمستقیم است، فراموش کرده اند.

مرد مقتدر و مدیر و مدبر، منبع آرامش است و به زن امنیت و آرامش خاطر می دهد. در برابر پرخاشگری زنان، اقتدار مردها را می شکند و اگر علاوه بر آن زن بر حمایت خانواده خود تکیه کند، دیگر نمی تواند مردی مستحکم و نیرومند داشته باشد. البته طرفین باید روابط خودشان را با خانواده خود مدیریت کنند، اما این نباید، اقتدار مرد را در حاشیه قرار ده
روح ا... آذین 15:56 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
 روح ا... آذین





با تشکر از شما برادر موسوی








با سلام, بنده بابت نظر خالی از ادب, دور از نزاکت, همیشه خارج از منطق, علاقه مند به انگشت نما شدن منفی و ... نازنین بهشتی از شما معذرت می خواهم.
روح ا... آذین 15:58 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
 روح ا... آذین
برادر مرادی عزیز چه توصیف کامل و به حقی کردین





با سلام, بنده بابت نظر خالی از ادب, دور از نزاکت, همیشه خارج از منطق, علاقه مند به انگشت نما شدن منفی و ... نازنین بهشتی از شما معذرت می خواهم.
روح ا... آذین 15:58 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
 روح ا... آذین
جالب بود برادر مرادی
n m 16:00 چهارشنبه 27 مهر 1390
4
  n m
خانم دانشمند یه باره بگو 3000...... درصد
بهناز فردوسی 16:42 چهارشنبه 27 مهر 1390
7
 بهناز فردوسی
باز دوستان ارتش پروفایل های مجازیشون رو به راه انداختن
شرم آوره
n m 17:45 چهارشنبه 27 مهر 1390
5
  n m
چه با مزه
حمید رضا شجاعی 18:58 چهارشنبه 27 مهر 1390
8
 حمید رضا شجاعی
سرکار خانم مهندس بهشتی، سایر بانوان و دوشیزگان گرامی،
دوست و همکارمان مطلبی را ارائه کرده اند. اگر به اعتقاد شما پایه و اساس علمی ندارد، یقین بدانید با فشردن دکمه قرمز رنگ به معنای مخالفت، کمکی به شما نخواهد شد. هر چند که حق شماست. اما اگر معتقد هستید که نقل قول آقای مهندس موسوی درست نیست و در اثبات بی اساس بودن آن، با مطلب ذکر شده توسط سرکار خانم مهندس بهشتی موافق هستید، آنهم 1500 درصد، در راستمان اینکه ما خیلی انسانهای مدنی و اهل گفتگو هستیم، پیشنهاد می شود دوستان محترمه هم ارتش پروفایل های مجازی خود را به حرکت انداخته، در جهت اثبات غیر علمی بودن و بی اساس بودن مطلب صدر الذکر اقدام نمایند.
مضاف اینکه انگ ایدئولوژیک زدن به این مطلب به جهت بی محتوا شمردن آن، به نظر می رسد زاییده ی اندیشه های فمینیستی برخی از دوستان است. چراکه همین مخالفت محض و ابتدا به ساکن برخی اعضای مونث و محترمه، نشان دهنده ی اعتقادی متعصبانه، دور از منطق و همراه با غرض ورزی به اندیشه های مخالف آنچه که در مطلب ارسال شده است، می باشد.
برای مثال مراجعه کنید به نام برخی از خانمهای گرامی که با مطلب ارسال شده موافق بوده اند.
رحیم خورشیدی 19:23 چهارشنبه 27 مهر 1390
8
 رحیم  خورشیدی
خانمها محترم و عزیزند در فرهنگ ایرانی برای خانمها همیشه احترام قایل شده و مردها و زنها همه بنده خدایند و حق زندگی و احترام یکسان دارند "آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند"برخورد پیامبر با زنانش الگوی ما باید باشد .
پیامبر به زنی توهین نکرد اگر تفریح خواستند تفریح برد با زنانش مسابقه دو می کرد و دلشون را همیشه بدست می آورد مخالف فشار و اذیت و آزار زنان بود .
بهر صورت دید ما نسبت به جنس "زن" باید انسانی باشد و این را خود مادران باید به فرزندان خود بیاموزند و پداران در عمل اثبات کنند و نشان دهند
n m 19:55 چهارشنبه 27 مهر 1390
4
  n m
درود بر مهندش شجایی عزیز
جعفر نظری 22:01 چهارشنبه 27 مهر 1390
6
 جعفر نظری
با سلام خدمت همه دوستان خانم و آقا
متن جناب موسوی حتما نباید مربوط به کتاب های قطور روانشناسی یا یک متن ایدئولوژیک بدون کمترین پایه و اساس علمی باشه!!!!!!
مهم اینه که به واقعیت که برای شیرین شدن زندگی حقیقت داره
این متن به درد خانوم های محترم متأهل می خوره سوء تفاهم پیش نیاد خانوم های مجرد هم محترمند
چرا آقابون همه موافق روز نوشت ارسالی هستند.چون واقعبت داره و هیچ دلیل علمی احتباج نداره
ابن روزنوشت هیچ وقت نا امنی برای خانوم های محترم نیست و منافع اونهارو در خطر نمی دازه بلکه کمک میکنه که از زندگیشون کنار همسرشون لذت ببرن
به نظر بنده هیچ دلیلی برای مخالفت خانوم ها وجود نداره.
مجید سلامی 08:14 پنجشنبه 28 مهر 1390
5
 مجید سلامی
مگه روانشناسان مادر زادی از خودشون حرفی میزنند یا از دنیای غیب براشون نازل میشه ؟
این با تحقیقات بر روی جامعه آماری مردان هست و بعد نظریه کارشناسی خودشون رو اعلام میکنند
میبینید که در همین مطلب تعداد زیادی این نظریه رو قبول کردند و یعنی این کارشماسی شده است
مگه حتما باید کسی بهش مهر تایید بزنه که برای ما قابل سنجش باشه
میبینید که مورد تایید تعداد زیادی بوده و در جامعه آماری که 22 نفر در رای دادن به اون سهیم بودن 18 نفر رای مثبت دادند
و خانم نازنین بهشتی به تنهایی 17 رای مخالف داشتند
نمیدونم چرا دارید متعصبانه مخالفت خودتون رو اعلام میکنید
شما میتونید در زندگیتون عکس این رو اجرا کنید و ببینید چه اتفاقی میوفته
من خودم شخصا اگه مخالف این باهام برخورد بشه نه اینکه پرخاشگر بشم چون هیچ وقت نبودم ولی این احساس رو تو زندگی دارم که برای رسیدن به منزل شوق و اشتیاقی نداشته باشم چون اونجا مکان شکسته شدن اقتدار منه
ندا معتمدی 08:45 پنجشنبه 28 مهر 1390
6
 ندا معتمدی
آقای موسوی استناد به منابع داخلی صرفاً نمیتونه معتبر باشه، لطفاً منبعی را معرفی کنید که از یک روانشناس مطرح در جهان ارائه شده
مجید سلامی 17:23 آدینه 29 مهر 1390
4
 مجید سلامی
چرا باید یک منبع خارجی اونو تایید کنه ؟
تایید این همه آدم و رای دادن به یک موضوع حتما باید کسی اونو تایید کنه ؟
نقل از آقای نظری:
چرا آقابون همه موافق روز نوشت ارسالی هستند.چون واقعبت داره و هیچ دلیل علمی احتباج نداره
سید مهدی موسوی 07:55 شنبه 30 مهر 1390
4
 سید مهدی موسوی
سرکار خانم معتمد با سلام
اگر استناد به استادان داخلی نمیتونه معتبر باشه پس مدرک بنده و جنابعالی و سایر عزیزان زیر سوال خواهد بود .
ولیکن من سعی میکنم از منابع خارجی هم مطلبی جهت ارائه به دوستان پیدا کنم .
از عنایات کلیه دوستان متشکرم
یحیی بهمنی 12:33 شنبه 30 مهر 1390
5
 یحیی  بهمنی
اوه اوه اوه! اینجا چه خبره؟! همه‌ش تقصیره این آقا آرتین ناظمیه که حواس باباشو پرت کرده!
وگرنه اگه آقای ناظمی حواسش بود که نمی‌ذاشت خاکسترها اینجوری کنار بره!

بابا، جون ما بیخیال!

یک نفر یک نظری داد؛ یکی گفت بی پایه‌س؛ نفر اول منبعشو ارائه کرد؛...

حالا اون‌هاییکه منبع رو قبول داشته باشن، می‌پذیرن!
اون‌هاییکه منبع رو قبول نداشته باشن، نمی‌پذیرن؛
اون‌هایی هم که منبع واسشون مهم نیست یا احساسشون بر عقلشون غلبه میکنه، اگه به نفعشون باشه می‌پذیرن، اگر هم به ضررشون باشه نه!!

بعید می‌دونم با این بحث‌ها، نظر کسی رو بشه عوض کرد.

خواهش میکنم با بکاربردن الفاظ دور از شأن انسان‌های فرهیخته، رنگ محبت دوستان این سایت‌رو کم نکنید.

با زیبایی و احترام هم می‌شه نظر داد....
یحیی بهمنی 12:35 شنبه 30 مهر 1390
5
 یحیی  بهمنی
باور کنین حیفه قشنگی دوستی‌های این سایت رو به غصه و خدای‌نکرده کدورت بدل کنیم.

حالا همه یک نفس عمیق بکشید، لبخند بزنید و لبخند دیگر دوستان سایت رو در ذهنتون مجسم کنید!!

این‌طوری قشنگ‌تر نیست؟
امین کرمی 13:31 یکشنبه 1 آبان 1390
3
 امین کرمی
به نظر میرسه که "البته متاسفانه" بیشتر موافقین و مخالفین صرفا با تعصب دارند قضاوت میکنند و هیچ رحم و مروتی هم در نقد به خرج نمیدن